domingo, 17 de abril de 2016

CONTES A CAU D'ORELLA


L'impossibilitat d'un amor és tan gran com nosaltres mateixos creiem. I la mateixa situació es dóna amb la seva possibilitat.
Però és el que pensem quan tenim a la persona estimada davant mateix dels nostres ulls?
Aquella persona que fa que el teu món es descol·loqui i que les mil i una metàfores que omplen els llibres romàntics és tornin realitat. I les persones tímides es tornen valentes i les valentes tímides. Tot gràcies al meravellós poder de l'amor.

Però de tant en tant l'amor fa que una persona tímida perdin completament la capacitat de controlar-se i de palar quan la persona que li fa pensar en la possibilitat de l'amor s'apropa  i la persona tímida només surt corrents i aquest es torna impossible.
Aquesta és una de les mil històries:

No podem estar més lluny que quan estem al costat i el cos em tremola, perquè no et puc tocar. Tu escoletes la teva música que et neges a compartir i jo escolto la meva, depriment.
Queda menys d'una hora per a què l'autobús pari i marxem cadascú a la seva casa a recuperar l'energia que hem perdut amb el dia d'excursió. Són passades les deu de la nit i tu ja dorms, mai has sigut una persona de nit. Això m'agrada, perquè per a mi és impossible adormir-me.

Penso en com podria dir-te que t'estimo, en com reaccionaries i si em correspondries.
Però les idees marxen tan de pressa, com la terrible veu que sempre em molesta em diu el que possiblement és veritat:
Mai et llançaràs. No tens el suficient valor, mai podràs saber la veritat. Perquè el teu amor és impossible.
I entre aquets pensaments repetitius m'adormo al teu costat.

4 comentarios:

  1. Hola Izzy!

    Torno a estar per aquí una altra vegada!
    M'encanta el text i sobretot el tema, la veritat és que qualsevol que alguna vegada s'hagi enamorat s'hi pot identificar!

    Un petó!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Aina!
      Que bé que torniges per aquí. M'alegro que que el text t'agradi!
      Un peto!

      Eliminar
  2. UAU

    Primer de tot, MOLTES GRÀCIES.

    Segon. M'ha. Encantat. SIMPLEMENT AIXÒ.

    PETONS

    ResponderEliminar