domingo, 3 de julio de 2016

17 coses sobre mi

Hi people!
Porto unes quantes entrades on només ressenyo i per acabar una mica el tema i trencar la monotonia que s'ha apoderat del blog arriba...17 coses sobre mi.

1. Tinc 15 anys i el meu aniversari és el 25 de Març.

2. Estudio música des dels 7 anys.
3. Toco el contrabaix des dels 7 anys i el piano des de fa un any.
4. L'any passat vaig anar a Londres amb l'institut i és amb diferència el millor viatge que he fet mai.



5. La meva mare va néixer i es va criar a Cuba, així que tinc molt de contacte amb aquesta cultura.
6. Als meus pares els encanta l'esport i els estils de música alternativa a mi en canvi m'encanta Green Day i no hi ha qui em mogui del sofà en un cap de setmana.
7. M'encanta la pluja.
8. Segons les tradicions cubanes la meva deessa és Oshun, deessa dels rius.

9. Jo i les meves amigues vam provar de fer un grup de música que es deia GANJIC (les nostres inicials), però no va passar del mes o dos. Al cap d'un any ja no em parlo en dues persones del grup.

10. La mascota de la meva colla és un unicorn que es diu Peter Pinky Eustaquio.
11. El meu gènere preferit en relació amb pel·lícules/series/llibres és la fantasia amb molta acció i no m'agraden les històries que són purament romàntiques, necessito més que aquest punt en tota la trama.
12. La meva pel·lícula preferida és LoveRosie (però no me llegit el llibre, no me matésseu).
13. Les meves series preferides sónGlee (que em vaig acabar ahir i estic emocionalment sensible) i Skins. I diria que són una el contrari de l'altra, però simplement m'encanten les dues per igual, perquè una és la visió d'un món completament boig i malalt i l'altra és la visió de tot des del més bonic d'aquest.
14. NO PUC TRIAR UN LLIBRE/SAGA PREFERIT/DA, però la meva escriptora preferida és Cassandra Clare.
15. El personatge amb el qual m'he sentit més identificada ha estat Tessa de Cazadores de SombrasLos Origenes.
16. La meva actriu preferida és Emma Watson i el meu actor preferit és Dylan O'Brien.
17. A part de què m'encanta Green Day, el 90% de la música que escolta és música depriment a l'estil de The Scientist.

No hay comentarios:

Publicar un comentario