sábado, 28 de noviembre de 2015

Sinsajo Part-2


 
Ahir la vaig anar al cine amb la colla d'amics, dels quals la meitat ens aviem llegit la trilogia de THG.


L'emoció es respirava a l'aire, els tres amics que ens havíem llegit el llibre al entrar a la sala del cine sens començaven a escapar les llàgrimes. Els amics que no s'havien llegit els llibres tenien esperances de que en aquesta pel·lícula no matessin a ningú, no vam tardar ni 5min a fer spoiler i que s'enfadessen i quedar-nos sense palometes.
                                      
                                   


La pel·lícula com a tal, no estava malament i tampoc esque estigues mal adaptada. L'únic que s'han saltat tota ''l'amistat'' entre Joanna y Katniss i els diàlegs estaven una mica agafats pels pèls.
El que si m'ha agradat han estat les escenes d'acció i els moments de silenci abans que tot voles pels aires. I com casi tot i casi tots volen pels aires en aquesta pel·lícula han sigut bastants. Els amics que no s'havien llegit els llibres deien a mitat pel·lícula que tot allò era molt cruel i els que havíem llegit els llibres estàvem com tu espera i amb el mocador preparat a la mà.

Com ha adaptació del llibre ha estat bé. Però hagés preferit una pel·lícula de 3h. i no dos parts. També (com en els llibres) no hagés ficat l'epíleg, la última frase es genial, però com a final el trobo una mica innecessari. 
Com en el llibre set pot arribar a fer una mica lenta, el que em va passar a mi va ser que a les últimes parts del llibre em vaig perdre i no entenia el que passava si no ho tornava a llegir i crec que la pel·lícula se perd una mica, però són Els jocs de la fam i són absolutament genials i Jennifer Lawrence és simplement increïble.
I molt plorar durant les morts dels meus personatges preferits i una rialla enorme durant la presentació de la nava presidenta .




I les reaccions i converses al surtir del cine, un mica massa fanboying/fangiling per transcriure ;).

I vosaltres heu vist la pel·lícula amb els llibres llegits? I que hos ha semblat?





2 comentarios:

  1. Hola Izzy!

    Jo encara he d'anar a mirar la pel·lícula, però tinc moltes ganes de veure-la perquè no m'he llegit els llibres!! Tot i això, reconèixo que estic bastant spoilejada per part dels meus amics que se l'han llegit, tot i això tinc moltes expectatives en com acabarà, encara que una mica m'ho imagino!

    Petoons!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Aina!
      No passa res per els spoiles, jaja!
      Espero que al final t'agrade.

      Eliminar