domingo, 6 de noviembre de 2016

Ressenya: Thron of Glass (primera part)

Títol: Throne of Glass-Corona de Medianoche-Heredera de Fuego
Autora: Sarah J. Mass
Editorial: ALFAGUARA
Nº de pàgines: "530"
Idioma: Angles i Castellà
Sinopsi: Trono de Cristal
               Corona de Medianoche
               Heredera de Fuego







OPINIÓ PERSONAL

Aquests tres llibres són la primera part de la saga Trono de Cristal i inclòs no fent una lectura tan seguida com m'agradaria i fent petites pauses per llegir altres llibres entre mig, els llibres de Sarah j Mass m'esta enganxat moltíssim.

Resultado de imagen de throne of glass fan artEls llibres seigeixen a la protagonista Celaena (per favor no me preguntésseu com es pronuncia, perquè no en tinc ni puta idea), després que el píncep Dorian la faige marxar de les mines de sal on estava presonera per ser l'Assassina d'Adarlan, i la porta de cap al centre de la cort per participar amb altres assassins i lladres pel títol de l'Assassí del Rei.

La protagonista s'entrena amb el capità de la Guàrdia i es fa amiga de la princesa d'un dels regnes conquerits pel rei, la qual li mostra tota la part sobre la rebel·lió que s'està duent a terme a Adarlan.

És una novel·la de fantasia en un regne on la màgia ha estat eliminada, les fades s'han caçat i matat i les bruixes estan perseguides i on l'única persona que pot parar que el rei d'Adarlan va ser assassinada juntament amb la seva família fa anys. O això s'ha cregut.

Resultado de imagen de throne of glass fan art

Els llibres contenen acció, amor (un dels primers llibres que he llegit on la protagonista té vàries històries amoroses i més d'un gran amor i m'ha encantat, perquè tampos se li donen molta impotàmcia), amistat i venjança. Però sobretot molta màgia.

Resultado de imagen de heredera de fuego sarah j maasEn relació als personatges, l'escriptora aconsegueix que et preocupes per cadascun d'ells, excepte a l'antagonista, que sincerament, després del final de Heredera de Fuego el mataré jo amb les meves pròpies mans. Perquè m'esta donant la sensació que no puc acostumbrarme a cap personatge, perquè de moment tots els que s'han convertit amb els meus preferits no han tingut un molt bon final... Però els girs argumentals són increïbles, feia molt de temps sense trobar un llibre que em sorprengés tant.

Però bueno, després d'acabar els llibres que tinc pendents vaig de cap a acabar-me la saga am una sessió maratoniana XD.

4'25/5

No hay comentarios:

Publicar un comentario