jueves, 3 de noviembre de 2016

Una entrada una mica rara...


Hi everylittleone! (no està ben escrit, ho se. Però sona bé i necessito una altra introducció, si vull motivació per continuar amb el blog. Inclòs amb les petites coses com aquestes).

Podríem dir que ha estat la falta d'inspiració per a escriure entrades i ressenyes, perquè he estat llegint molt i llibres molt bons que vull compartir amb vosaltres 15 (és un blog petit, i si vosaltres m'ajudeu el podem fer més gran, que aquest blog entre milers arribi una mica més lluny, als 30 potser?). O potser són les sèries que m'estan llevant massa temps, who knows?

També ha estat el començament de curs i que les coses a classe no estan anant massa bé i em lleven la inspiració per escriure. Però per sort al grup de Lectors Catalans Família (LCF) m'hi han acceptat molt bé i espero tornar-los a veure molt prompte! També són la raó (juntament amb Misha Collins i Iria G. Parente) de què m'hagi enganxat a Twitter, així que ja estic més activa.

Bueno, no se que escriure més, perquè crec que està tot dit.

Potser només una petita promesa de què intentaré publicar dos cops per setmana, un dia una ressenya o alguna cosa per l'estil i l'altre alguna cosa escrita per mi, si us sembla interessant podria compartir amb vosaltres unes petites històries que porten volta'n pel meu cap durant massa nits en vela, només deixeu als comentaris que us pareix i com us està anant tot a vosaltres?

Resultado de imagen de passing pages gif

No hay comentarios:

Publicar un comentario