domingo, 15 de mayo de 2016

Ressenya; L'art de ser normal

mero de pàgines->410
Títol original->The art of being normal
Idioma-> Català
Editorial->Fanbooks
Frase/s preferida/s->-Però si "normal" és una paraula ridícula! Que potser vol dir alguna cosa?

Sinopsis->Una història sobre la lluita per la normalitat de ser diferents. Què significa, per a tu, ser «normal»?
En el seu primer dia de curs, en Leo només té un objectiu: passar desapercebut i que ningú s’assabenti del seu passat. Però les coses es compliquen: la noia més guapa de la classe s’enamora d’ell i, a més a més, comença a fer-se amic d’en David, el raret de la classe. Els secrets, però, són difícils de guardar...








OPINIÓN PERSONAL 

L'art de ser normal, haig de dir que és el primer llibre que m'he llegit sobre els transsexuals i com es senten i viuen. I haig de dir que m'ha agradat moltíssim!
La portada ja et dóna molta informació de l'argument de la novel·la, igual que el primer capítol. I la veritat és que jo em pensava que només seria això, un noi que vol ser noia i com ho descobreix, etc, etc.


Però NO, el llibre costa de dos protagonistes en David i en Leo, i es van tornant per narrar l'història des de dos punts de vista diferents. En David que per la seva part no sap ben bé on es fica, i jo l'he vist un personatge una mica innocent, però no amb excés. Al final li agafés estima.
Els que no em van fer el pes van ser els seus dos millors amics, però l'Ess em pareix maravollosa, li falta alguna cosa però que hi farem.

Després el Leo és un personatge que des del primer moment parèixer que amagui alguna cosa que al final acaba surtin a la llum, i en aquest moment, podríem dir, que l'amistat d'en Leo i en David realment comença. 
El Leo ha estat un personatge que m'ha agradat especialment, perquè m'ha donat la sensació que se'l podia entendre més que al David. I no només perquè tinga un aire a personatge de Skins, massa fan XD. 


Fanart d'en Leo i la Kate

El llibre tracta tots els temes en bastant realisme. I el final es queda bastant obert, i m'ha agradat la forma que ha tingut de concloure, però una part de mi volia que els protagonistes acabessin d'una forma una mica diferent, em segueix agradant moltíssim.

4,5/5





1 comentario:

  1. Hola!

    Ja saps que jo també me'l vaig llegir fa poc i també em va agradar moltíssim!

    Petoons!

    ResponderEliminar