jueves, 29 de septiembre de 2016

Liebster Award II

Hola a tots!
Fa molt de temps que em vaig fer un Twitter que no l'obro casi mai, excepte que ara he començat a enganxar-me, per coses com aquesta: La Mixa de Paraules de Mixa em va nominar a principis d'agost a un Liebster Award! Em va saber tan greu no contestar-la que ara obro el Twitter cada dia XD.
Moltíssimes gràcies per nominar-me, aquí va!
Les regles del Liebster Award són:

1. Agrair a qui t'ha nominat i seguir el seu blog

2. Visitar tots els blogs que han nominat junt amb el teu (per així donar a conèixer blogs de menys de 200 seguidors)

3. Respondre a les 11 preguntes que t'ha fet les persona que t'ha nominat

4. Nominar 11 blogs amb menys de 200 seguidors i avisar-los amb un comentari de que han sigut nominats
  
5. Fer 11 preguntes els blogs nominats o demanar 11 coses personals sobre ells

Pues sense més esperes aquí van les 11 preguntes que m'ha fet la Mixa:

1.      L’últim llibre que t’has rellegit

Resultado de imagen de harry potter saga fanartLa veritat és que quasi mai rellegeixo un llibre, sempre tinc nous llibres per començar i desgraciadament no tinc temps per rellegir, però m'agradaria molt tornar-me a llegir la saga completa de Harry Potter. Per cert al Wrap Up que vaig fer de l'estiu em vaig deixar Harry Potter and the Cursed Child, que em va encantar completament!

2.      Has participat a la Booktube-a-thon d’aquest any? O penses provar sort l’any que ve?

No, em va pillar a Irlanda i no hi vaig poder participar, però l'any que ve vaig de cap!

3.      Twitter o Facebook?

Em dóna la sensació que aquesta pregunta ja està contestada, jaja.
Twitter, definitivament, perquè no tinc Facebook.

Resultado de imagen de twitter

4.      Quina adaptació a la gran pantalla d’un llibre estàs esperant amb delit?

La Cura Mortal, és la part final del Corredor del Laberinto i estic completament espantada pel que faran, ja que és un dels meus llibres preferits, però també estic esperant la de El Hogar de Miss Perigrine para niños peculiares, aquest llibre no l'he llegit, però vull llegir-lo.



5.      Una biblioteca al món que t’agradaria visitar

Totes? La de Hogwards? La veritat és que m'ha pillat per sorpresa està pregunta... No ho sabria dir ven be. Potser alguna biblioteca que estigués dins d'un lloc antic, no se. Mentre sigui una biblioteca sempre estarà bé.

6.      Saga o llibre únic?

Resultado de imagen de fangirl rainbow rowellFangirl de Rainbow Rowel (i segurament Carry On, però aquest també està a la meva TBR, així que...). Al principi vaig dubtar una mica del llibre, però després em va agradar moltíssim, a part de què és l'únic llibre que he llegit sobre el, per dir-ho d'alguna manera, 'món dels Fandoms', és un llibre molt entranyable.






7.      Ets més de fer servir punter o doblegar pàgines per no perdre el fil?

Puter, PUNTER!!!!! Per l'amor de Déu! Com es poden doblegar les pàgines d'un llibre?

Resultado de imagen de supernatural impala gif

8.      Quin és el llibre que recordes haver llegit amb més rapidesa?

Pulsacions de Javier Ruescas i Frances miralles (Batecs també està a la meva TBR...), recordo haver-lo llegit entre les hores de FiQ i Tutoria, no hi ha res com dues hores de marató de lectura a classe XD.

9.      Seqüela o preqüela?

Depèn de la història, per exemple: la preqüela del Corredor del Laberito és genial per a la saga (algú recorda quan sortia la segona preqüela??) i asfhghj... Però les sagues que fan de seqüela als llibres de Percy Jackson y els Déus de l'Olimp, m'encanten i com mai s'acaben estic contenta! Per això m'encanta Cazadores de Sombras, perquè hi ha de tot, jaja.

10.   Quants seguidors t’agradaria que tingués el teu blog al acabar l’any? 

M'agradaria que arribes als 50. Així que necessito ficar-me les piles. Alguna idea per a millorar el blog o aconseguir més seguidors??

11.   Una dada que poca gent sap de tu


M'he enganxat a les fanfictions, sobretot a les de Destiel (una parella (que no és parella) de Sobrenatural). Porto com dues setmanes llegint Fanfics i per culpa de Twist and Shout porto 3 dies cantant Can't help but falling I love with you, de Elvis. No he plorat tant en la meva vida lectora, Sincerament, necessito ajuda, avui quasi m'agafa un atac perquè estàvem treballant la fonètica a català i la mestra ha ficat la paraula Cas a la fitxa (Destiel=Dean+Castiel (Cas)). 






La meva nominació és L'Adriana de Ruta per la meva prestatgeria
I et nomino a que publiquis al blog 11 coses sobre tu.

1 comentario:

  1. Hola Izzy!

    Feia molt que no llegia cap liebster award per la blogosfera! M'han agradat molt les teves respostes i estic totalment d'acord amb la del punter, com hi ha gent que doblega les pàgines del llibres?hahaha

    Petoons!

    ResponderEliminar