lunes, 8 de febrero de 2016

Booktag #4

Hi dear ink!
Us porto el Booktag de Carnaval, al qual m'ha nominat Joana de Joana's Books. Moltes gràcies!
I despès d'haver acabat la desfilada de carnaval crec que és el millor moment per a publicar-lo.




DISFRASAR-SE

Un llibre el qual redisenyaries la portada


Suposo que seria la portada de FINIS MUNDIS, el llibre en s'hi em va agradar bastant, però la portada em va fer una mica de "repelus" i no és que inpiri per a llegir el llibre.

Esque mireu-li la cara XD


BALLAR

un llibre que desprengi alegria

En aquesta categoria podria ficar qualsevol llibre de Geronimo Stilton, però em quedo amb el primer. Aquesta va ser la col·lecció que em va portar al món de la lectura i només en veure la portada ja em provoca molta alegria. És només a mi?



PINTAR-SE LA CARA

un llibre que t'agradaria combiar-li el títol

Crec que si fins i tot el títol del llibre no m'agrada, tampoc m'agradaria canviar-lo, perquè segur que l'autor/a té els seus motius. L'únic que potser retocaria seria el de La cura mortal (ressenya) i em quedaria només en l'última part del títol XD.


MASCARA

un llibre que et fa vergonya llegir-lo

Aquí va clarament Molts contes per jugar, lectura obligatòria de 1r de la eso. Em va semblar un llibre bastant infantil per fer-lo llegir a primer.

                                                        


RUES

una saga que et vas llegir molt seguida

Harry Potter, els set llibres els vaig llegir en menys d'un estiu i com mels van regalar tots per l'aniversari era acabar-me'n un començar el següent. 

Always a Potterheart


DIJOUS GRAS

llibre que et va costar molt de "digerir"

Continuan los crimenes en roma, una lectura obligada de segon. A mi els llibres d'assassinats em solen agradar molt, però ja anava amb males ressenyes i quan el vam començar se'm va fer molt pesat i dens. No me'l vaig ni acabar.

I la cosa de la portada a mi em sembla paper de vater


I fns a aquí el booktag! La meva nominada és:

6 comentarios:

  1. Jo vaig trigar tres anys en llegir-me sencera la saga de Harry Potter xD Perquè entre llibre i llibre, no sé perquè, vaig deixar mesos hahaha Ara m'en penedeixo, segurament aquest any faré una relectura.
    Un petó

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Mir!
      A mi també m'encantaria fer una relectura, però hi han tants de llibres que també em vull llegir, jaj.
      Petons!

      Eliminar
  2. Merci per fer-la! Fan gràcia les teves respostes jajaja

    Per cert la Tecla ja la van nominar.... és igual

    PETOOONS

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Un petit despiste, no passa res, jaja.
      Gràcies, petons!

      Eliminar
  3. Hola Izzy!

    Coincideixo amb tu en el de Finis Mundi, déu meu, quina portada li van posar! hahaha I el Geronimo Stilton és bàsicament alegria, m'encantaven, eren perfectes hahaha!

    Petoons!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Aina!
      Tens raó, basicament són la meva infancia lectora els de Geronimo Stilton, ajaj.

      Eliminar