domingo, 28 de febrero de 2016

Mini-Wattpad Ressenyes I

Hi dear ink!
L'altre dia vaig veure la idea de les mini-ressenyes o ressenyes exprés al blog de l'Aria (Angels to fly), i em va semblar una idea diferent i divertida. Així que com no tenia cap secció pròpiament dita, I aquesta és la primera entrada de la meva primera secció.



On parlaré breument dels llibres que he trobat al wattpad i m'han agradat o no.

UN CUENTO PARA DORMIR

És un llibre escrit per @CaleighMorison i tracta sobre la história d'amor de Ed, un amb problemes per dormir que fa quatre anys que viu al centre de salut mental on Rosie acaba de ser ingressada per ser hipocondríaca. La història pot arribar a ser 'cliché' excepte pel final.


ME SIENTO OBSERVADA

Escrit per @itsmarions_gts comença amb un accident de cotxe i com la protagonista veu a les seves famílies. Tracta sobre com a la protagonista li comencen a passar coses estranyes quan ella i la seva família es muden. A mi em solen agradar els llibres amb temes sobrenaturals i aquest no m'ha decepcionat, però tampoc m'ha cautivat. Està ben narrat i és entretingut, PERÒ ENCARA NO ESTÀ ACABAT.




MI DULCE CONCIENCIA

Escrit per @lun_6 ens narra l'història de dos germans (que es van alterna'n la narració de la història) que poden veure els seus àngels i dimonis. És una història interessant i que vols saber com acaba i que passa al final, perquè TAMPOC ESTA ACABADA. Com l'escriptora ens dibuixa la història no és res de l'altre món, però enganxa.





P.D.:Que hos sembla aquesta nova secció?
P.D.2: I vosaltres teniu wattpad? Quins llibres recomanarieu?



2 comentarios:

  1. M'ha agradat molt! Si que tinc wattpad però no entro mai (crec que ja no recordo la contrasenya... jajajaja) i tampoc pillo molt com funciona

    PETOOONS

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Joanna!
      Gràcies, m'alegra de que t'agrade la secció.
      A mi també em va costar el wattpad, però al final s'enten, jaja.
      Petons

      Eliminar