domingo, 24 de enero de 2016

Ink-recommendations

Avui porto una entrada per a recomanar-vos una cançó trista i l’ebook.


Sau, potser la cançó no t’ajuda, potser et fa plorar, però com diu la meva mare és millor traure tota la pena fora i és la meva forma, potser cruel i poc eficient, d'ajudar-te. Perquè estem tots amb tu, i amb la nostra penosa i poc eficient forma d'ajudar-te ho volem intentar igualment. I si no set passe saps que sempre tindràs a Peix per aquests casos ;).
I la veritat és que fins i tot trista està cançó és molt bonica i és una de les meves preferides.





Jo al principi dubtava si comprar-me un ebook o no, però quan mel van regalar i vaig començar a descargar-me llibres com una loca, ara no se que faria sense ell. La cosa que més em va fer dubtar va ser que l’ebook no podia reemplaçar el paper i la sensació de passar les pagines que tenen el llibres, per no parlar de la meravellosa olor que fan.


Però aconsegueix una cosa molt pareguda, la seva pantalla no és com la de un mobli o tauleta, la seva és com més dura i te un tacte més agradable, no set cansa la vista si et passe tot el dia llegint i la bateria és la cosa més inesgotable del món. Simplement és fantàstic, fins i tot si no supera el llibre a paper s’aproxima bastant.


I vosaltres teniu un ebook o voleu a comprar-ne un?

No hay comentarios:

Publicar un comentario