domingo, 25 de octubre de 2015

BOOKTAG#2

CASTELLER


Avui per Santa Úrsula, la meva família i jo hem anat a Valls. I hem vist a una Colla Vella: històrica i a una Colla Jove genial!!
I una casa que m'ha encantat ha estat l'ambient a la plaça, la gent cridant quan la Vella descarregava o sense respirar quan la Jove ha descarregat el 3/9 per primer cop a la plaça.
I com és una tradició tan catalana (ara ho fan els xinos, però no són més que uns copions XD), crec que es mereixen un booktag.

4/9 net de la Vella


L'enxaneta

Llibre d'extensió curta, però que t'hagi encantat i emocionat

Mel llegiria un miló de cops. Té un final molt trist, però hem va emocionar les tres històries que es van contant al llarg del llibre. La de la malaltia de Marina (i la seva mare), la del dolent (ara mateix no recordo el nom i no vull dir cap burrada) i la de Marina i el protagonista.

LA PINYA

Llibre amb un munt de personatges, i que t'hagi enamorat cada un d'ells

Resultado de imagen de libros de harry potter

Val, potser no té tants i estic fangiling una mica. Però qui no es va emocionar quan va llegir que Neville no era només el xiquet regordet que tot li sortia malament, o quan va saber la veritat d'Snape (inclús t'ho deixa clar al primer llibre). I a mi hem va enamorar cada un dels bastants personatges que té la col·lecció.

COLLA VELLA

Llibres que t'hagis llegit fa temps, que t'hagin encantat i "llegit mil cops".


És el llibre de la meva infància i mai hem cansaré de llegir-lo. Crec que no cal més. Simplement fantàstic.

COLLA JOVE

Llibre que t'haigis llegit fa poc i del que thotom en parla.


Potser el meu cercle d'amistats lectores estem (com diem nosaltres) la "febre Green". I no parem de parlar dels seus llibres. I la veritat és que aquest llibre està amb pausa, però queda bé aquí.

GRALLES

Moment d'un llibre en el qual ja saps que passarà o com acabarà.


La veritat és que el vaig endevinar quasi tot. No sabia que serien aliens, però el final s'olorava d'una hora lluny. L'únic que hem fa ràbia, era que al final no deixa clar (s'entén, però jo vull la meva conclusió) qui és la mare del protagonista (secundari) o que és el protagonista (secundari), perquè si la meva teoria és correcta sobre la mare, per lo mínim jo hem vaig preguntar que seria ell.


I crec que haig de nominar a algú a que faige aquest booktag. Així si Aina Li d'històries trobades té temps i el val fer, les cartes estan damunt la taula.

PD: Per si no es nota, sóc de la Vella :D.

2 comentarios:

  1. Hola!

    M'encanta el book-tag, em sembla super original!! Estigues segura que el faré ;), no sé quan, però el faré sí o sí!! No m'he llegit cap dels llibres de Harry Potter, però crec que encaixen perfectament en la secció on els has posat!!

    Petoons!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies per el comentari.
      I estic desitjant llegir el final de com vas acavar publicant la novel·la!
      Petons!

      Eliminar