martes, 13 de octubre de 2015

CAÇADORS D'OMBRES: CIUTAT DE LES ANIMES PERDUDES

ressenya

 
Ja només hem queda un llibre per acabar la col·lecció! I aquest m'ha deixat amb el cor a un puny. L'únic que m'ha desconcertat una mica ha sigut l'últim capitulo que jo (personalment) l'hagués ficat com a primer del següent. Però per la resta és un molt bon llibre, al principi una mica lent, però quan arranca arrasa amb tot i tots. A la part de la batalla és tot al mateix temps i jo hem vaig quedar: no pot ser! Que?! I tornar a llegir el paràgraf per acabar d'assimilar el que passava. Espero que el final sigui igual de bo i no deixi tantes coses a l'aire!

 4/5

1 comentario:

  1. Hola Izzy,

    Jo ja estic llegint el sisé i està molt interessant! A mi el cinqué també em va semblar una mica lent al principi, però de seguida em va acabar enganxant.

    Petons!!

    ResponderEliminar